Het zijn de Black Friday weken! Profiteer in de webshop van extra kassakorting of kom langs in een van onze showrooms

Meest gestelde vragen

Vragen over je bestelling? We staan voor je klaar!

Bij Van Kooten Tuin en Buiten Leven begrijpen we hoe belangrijk het is om op de hoogte te blijven van je bestelling. We willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt, en daarom hebben we een toegewijd team om al je vragen te beantwoorden. Voor vragen omtrent de logistiek van uw bestelling of montage, neem contact op met ons planning team. Voor vragen omtrent een bestelling neemt u contact op met ons service team.

Hoe kan je contact met ons opnemen?

  1. Telefoon afdeling planning : Bel ons op +31 (0)186 745 508 en een van onze planning medewerkers zal je graag te woord staan.
  2. Telefoon afdeling service : Bel ons op +31 (0)186 745 507 en een van onze service medewerkers zal je graag te woord staan.
  3. E-mail: Stuur ons een e-mail naar E-mailadres en we zullen zo snel mogelijk reageren.
  4. Service Formulier: Vul hier uw uitgebreide servicemelding in, deze zal dan zo snel mogelijk opgepakt worden.

Welke producten kan ik bekijken in jullie showrooms?

In iedere Van Kooten-showroom vindt u een gevarieerde selectie uit onze ruime collectie blokhutten, buitenverblijven, veranda’s en overkappingen. Daarnaast kunt u zich laten inspireren door onze mooie tuinsets en trendy accessoires. Heeft u interesse in een artikel op onze website, en wilt u weten of dit product ook te bekijken is in een van onze showrooms? Neem dan telefonisch contact op met de dichtstbijzijnde vestiging.

Kan ik mijn tuinverblijf ook door jullie laten monteren?

Ons team van ervaren monteurs staat klaar om uw tuinverblijf te plaatsen. Neem vóór uw aankoop contact met ons op voor een indicatie van de montagekosten. Kiest u ervoor om het product door ons te laten monteren? Houd dan wel rekening met een langere wachttijd. Wanneer u sneller van uw tuinverblijf wilt genieten kunt u ervoor kiezen om dit zelf te monteren. Uiteraard zijn al onze producten voorzien van een duidelijke handleiding. Daarnaast kunnen onze experts en onze online instructievideo’s u hierin begeleiden.

Kan ik mijn bestelling overal laten bezorgen?

Onze prachtige tuinverblijven bezorgen we waar u maar wilt, binnen Nederland én België. Afhankelijk van uw bestelling, worden er nog verzendkosten bijgerekend. Voordat u het product afrekent, kunt u in uw winkelmandje zien hoeveel deze exact bedragen. Bij veel producten wordt dit ook al op de productpagina weergegeven.

Wilt u dat uw bestelling buiten Nederland en België wordt bezorgd? Ook dat kan! Neem contact met ons op voor meer informatie over de specifieke verzendkosten via [email protected].

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wanneer u via de website een product bestelt, nemen wij (telefonisch) contact met u op om u te informeren over de verwachte levertijd. Uiteraard is het ook mogelijk om vóór uw bestelling meer informatie te verkrijgen over deze levertijd. Neem hiervoor telefonisch contact op met ons hoofdkantoor via +31 (0) 186-655990, of mail naar [email protected].

Kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?

U mag uw aankoop binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren, met uitzondering van producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt. Zorg wel dat alle onderdelen van uw aankoop onbeschadigd en compleet zijn. Na montage of uitpakken van de bestelling vervalt deze mogelijkheid. Bij retournering zijn de gemaakte verzendkosten voor uw rekening.

Wilt u uw bestelling annuleren? Vanwege de gemaakte kosten zijn wij genoodzaakt 30% van het totaalbedrag in rekening te brengen. In het geval dat u heeft gekozen voor maatwerk is annuleren niet mogelijk. Bent u een zakelijke klant? Dan kunt u uw bestelling helaas niet retourneren of annuleren.

Voor alle informatie omtrent retourneren en annuleren verwijzen we u graag naar onze Algemene Voorwaarden. U kunt uw bestelling retourneren of annuleren door contact met ons op te nemen via [email protected]. Wij helpen u graag verder!

 

Liever persoonlijk contact?
neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!
Kan ik u helpen?